סיפורים מהתחת

שלום לכם, קוראים לי דנה ויש לי תחת!

נכון, גם לכם יש, אבל שלי הוא תחת. לא טוסיק, לא ישבן וגם לא אחוריים, פשוט תחת. אז נכון שהוא בא בסט עם מותניים צרים ועליהם לא הייתי מוותרת, אבל, איך לומר, בפרופורציות אפשר היה להצליח יותר.

כן, כן, אנחנו צריכים לאהוב, או יותר נכון, צריכות לאהוב את הגוף שלנו כמו שהוא, בלה, בלה, בלה. אבל בואו נהייה כנים עם עצמנו, אפשר לאהוב את הרוב ולרצות לשנות את המעט, כנות אישית ומודעות עצמית עוד לא הזיקו לאף אחד. אני אגסית – מה שנקרא בעלת מבנה גוף אגסי. פרי חביב לכל הדעות. לא הייתי מחליפה את האגס בפרי אחר. אבל יש סוגים שונים של אגסים – אגס ירוק ואגס ורדרד, ספדונה ואחרים, קטנים יותר וגדולים יותר. אבל בסיס האגס לא חייב להיות רחב!

 

להפוך תחת לטוסיק

ואחרי שחפרתי לכם על פירות, ישבנים ומה שבינהם, מה שאני רוצה לומר בעצם זה שאני החלטתי, ממרום גילי ובהמשך לכל מה שגיליתי על עצמי מאז שחגגתי 40 (כן, גם על זה כבר כתבתי), שתחת לא צריך להיות גזירה משמיים, ניתן להפוך תחת לישבן, או לפחות לטוסיק, אני משוכנעת בכך. הוא יכול להיות מעט צנום יותר ובטח מחוטב יותר ואם תחת, אז שיהיה מושלם כמו של קרדשיאן (נו, לא זוכרת את שמה הפרטי, זאת מצילומי העירום, אתם כבר יודעים). או ג'י-לו, או ביונסה. יש את האפרו-אמריקאיות (12 נקודות לי על פוליטקלי-קורקטיות) שיש להן תחת-תחת, אבל מה? מושלם! כזה בול.

אבל בין עבודה בבוקר בבית הספר, אחה"צ ילדים, בערב הנחיית הורים, בין לבין בעל וחברים שאני משתדלת לתחזק באופן קבוע, למי יש זמן להפוך את התחת לישבן? ולא, הריצה עושה המון דברים טובים לגוף שלי, לעצב לי את האחוריים, זה לא אחד מהם. ותרגילים לחיטוב, עיצוב, הרמה יש בשפע ואני מכירה את כולם, אבל אצלי, זה לא הולך בלי מדריך או מדריכה ואם אפשר אחד שצמוד אלי ואומר לי כמה אני חזקה ונהדרת.

 

אחוריים גאים

בשישי האחרון יתכן שגיליתי את האור, מגדלור קטן בחשיכה שיוכל אולי להפוך את התחת שלי לאחוריים גאים, בעשרים דקות של אימון EMS וגיליתי אפילו שיש מכון כושר, יותר נכון EMS Club קרוב למקום מגורי. כששמעתי שזה פותח בנאס"א, מיד התחלתי לרחף. כושר, עם חליפה מיוחדת שמחוברת לאלקטרודות השולחות פולסים חשמליים לכעשר קבוצות שרירים שונות בגוף. עשרים דקות אימון בלבד, כבר אמרתי?

 

אז למה דווקא EMS ?

  1. כי לא צריך לקנות שום בגד מיוחד לאימון. מגיעים עם נעלי ספורט ואת הביגוד והחיבור לפולסים החשמליים מקבלים במקום.
  2. כי בעשרים דקות בלבד בשבוע, כאילו עשיתם 4 אימוני כוח שבועיים ומחטבים.
  3. כי צמוד אליכם מדריך אישי ומיומן ואם אתם ברי מזל, זאת שרון מהסניף בראשון.
  4. כי המדריכה ישבה איתי, דאגה שאשתה מספיק מים לפני ואחרי האימון, עברה איתי ביחד על שאלון הבריאות והיתה צמודה אלי לכל אורך הדרך, עודדה, בדקה ובעיקר אתגרה.

 

יעד ישבני ברור

אז לא, אני לא מתכוונת להחליף את הריצה בזה, אני עדין מכורה לאימוני TRX ולמאמנת שלי שני, אימוני כוח הם תמיד בתוספת, בטח ובטח כשיש יעד ישבני ברור כמו שלי, אבל ברור לי שאימוני ה- EMS מבטלים בעצם את כל תירוצי ה"אין לי זמן", או פעם בשבוע זה לא אפקטיבי שאני מכירה היטב. וכן כבר שמעתי את הפיקציה שגורסת כי אימון EMS  מסוכן. דעו לכם שמשרד הבריאות אישר והכל טוב.

בעקרון, אני לא מאמינה בקיצורי דרך, אבל אם אין דרך בכלל, עדיף אחת שהיא קצרה. כמו שלכל אחד יש את הדיאטה שמתאימה לו, סוג הגישה של ייעוץ הורים שאליו הוא מתחבר ואופי המטפלת, סגנון מוסיקה או לבוש, כך גם יש לכל אחד את סוג הפעילות הגופנית שמתאים לו, ממרומי הכיווץ הנהדר שאני חשה בישבני בעודי כותבת שורות אלו, אני מאחלת לכם שתמצאו במהרה את שלכם – סוג הפעילות, לא הכיווץ......

 

  • חליפה ראשונה - נלבשת כשהיא לחה!
  • שרון המאמנת והמלבישה הנאמנה של ערכת נאס"א
  • מושא הכתיבה - לתפארת מדינת ישראל!
  • זה רק נראה קל, פה אני כבר חצי מתה ו"מברכת" את שרון נמרצות